1 Mayıs 2011 Pazar

Duyuru

Dün akşam TRT Haber kanalında ki Sosyal Medya programına konuk oldum. Yanımda öyle ünlü kişilerinde olmasıyla heyecanıma heyecan kattım dolayısıyla konuşmakta zorlandım. 7/24 kamera karşısında oturmadığım için konuşamam gayet normal ama twitterdan bazı kişiler bunu sert dille eleştirdi canlı yayında konuşmak klavyeden yazmak gibi  zannediyorsan oraya çıkta görelim. Gerçekten canlı yayında heyecanlanıyorsun ve konuşmakta güçlük çekiyorsun, diyeceklerin diline dolanıyor filan bu sadece ben de olmadı twitterdan tv ye çıkan birçok kişide rastladığımız birşeydir. Bütün herkes seni izliyor sonuçta ister istemez heyecanlanıyorsun..sıradan birisinin televizyona çıkması bazılarının bayağı zoruna gitmiş olmalı ki hakkımda demediklerini bırakmadılar, etmedik küfür bırakmadılar, bu küfür edenler aynı kişiler ve çoğu beyin zekası 13 yaşında olan kişilerdir ve aynı gruptan kişilerdir. Bu kişiler işi gücü olmayan göz önündeki kişilere bok atıp karalamaya çalışan dışarda birşeyin sahibi olamamış ama nette birşeylerin sahibi olmaya çalışan kişilerdir. Küfür eden bir kişinin aile terbiyesi, eğitimi yok demektir.Bunlara en iyi cevabım sessizlik olacaktır çünkü daha da kuduracaklardır :)

 Twitterda bazı şahıslar kendisinden yüksek takipçi sayısına sahip olan kişileri kötüleyerek, hakaret ederek onları karalayarak twitter hesabını kapatmasını sağlamaya çalışırlar. Birçok örneklerini daha önceden de gördük. Sıradan birisi Tv ye çıkar heyecanlanır konuşamazsa yayından sonra ona hakaretler ederle küfür ederler  o kişide hesabını kapatıp gider. Bu kişiler farklı yerlerde gruplaşarak o kişiyi bitirme yani follower sayısını düşürmek için karar alır o kişiye hakaret ederler o kişi hakkında demedik şeyler bırakmazlar. Bu  insanlar twitteri o kadar benimsiyorlar ki dışarıda anasına bacısına küfür etsen çıtını çıkarmaz ama burada tweetini yazsan sana düşman kesilir o derecede önemsiyorlar. Ben her zaman diyorum yazdığım tweetlerde illaki alıntı olabilir twitter sonucta sosyal paylaşım sitesi herkes her istediğini yazabilir. Madem yazdığın şeylerin başkası tarafından yazılmasını istemiyorsun git notere tasdiklettir.

Ben Facebook gruplarında yazarı belli olmayan sözleri bazen twitter hesabımda paylaşıyorum hangimiz yazmıyoruz ki biriside çıksın desin ki ben herşeyi kafamdan yazıyorum illaki bir yerlerde esinleniyordur illaki o da facebookdan söz alıyordur buna kimse karışamaz zaten eğer yazdıklarını beğenmiyorsan o kişiyi takip etmezsin uzakdan bakıp laf da etmezsin neyse o facebookdan aldığım söz daha önceden twitterda yazılmış oluyor ondan sonra twitterda o sözü daha önceden yazan "vay sen benım profılıme gırdın yazımı aldın dıye ağlıyor. Ulan telefonun çalındı diye bu kadar üzülüyormusun? Evine hırsız girse birşeylerini alsa bu kadar üzülüyormusun? Anana bacına küfür edilse bu kadar üzülüyormusun?

Twitterda çok takipçin olduğu zaman, biraz da göz önünde olduğu zaman birileri tarafından aşşağı çekilirsin bu kişilerin tek amacı twitter hesabını kapatıp o siteden gitmektir. Bugünlerde bana uygulananların tek amacıda bu zaten hesabımı kapatıp twitterdan gitmem. Hesabımı kapatmam onlara ne yarar sağlayacak onuda bilmiyorum ama bunu o mallara sormak gerekir. Bu mallar takipçi sayısı yükselsinde ne olursa olsun düşüncesindedirler gökhan beterle iki laf dalaşına girerim ondan sonra reklam olurum mantığındadırlar. Bu kişiler Twitteri ticari amaçla kullanan  dertleri karı kız olan şerefsizlerdir. Twitterda 1 erkek 1 kadınla görüştüm sadece onlarda çok sevdiğim arkadaşlarımdır. Kimseyle duygusal anlamda filan birliktelik yaşamadım bunu böyle bileseniz..

Twitterda bazı şerefsizler takipçi sayımın düşmesi için beni kötülemeye devam ediyor. Yanıt veriyorum hepsine . Facebookda herhangi bir isimle açılıp kendi adıma dönüştürdüğüm bir grup yoktur.Gökhan Beter, Filistin adına grup açtı diyen şerefsizler yarın Atatürk adına vs. diye de iftira atar. Böyle şerefsizlik olur mu ya insanların en hassas olduğu noktadan insanları kullanıyorlar hakaretler ediyorlar. Kimsenin profiline girip onun yazdığını alıp kendi hesabımda paylaşmıyorum bunu böyle bileseniz. Gokhan Beter boyle şoyle derken beni tanımayan birisi çıkıp soruyor Gökhan Beter kimdir diye o ibneler de boyle sole soyle kotu bırısı falan derken adam benı tanımıyor sonucta ister istemez inanıyor hoppaa oda Gökhan Beter'e küfür ediyor ulan gel bir sor Gökhan varmı böyle birşey yokmu kimsin necisin diye..Bu küfür edenlerin hepsine adresimi veriyorum gel çayımı iç diyorum gelemiyorlar niye çünkü g.tleri yemiyor yüzüme söyleyemez o söylediklerini ancak klavyede söyleyebilir.

Gökhan Beter kimdir? 24 yaşında İstanbul da yaşayan lise mezunu normal mesleği istanbul su ürünleri halinde alım satım ithalat ihracat yapan ayrıca da fotoğrafçılıkla uğraşan birisidir. Çalışma saatleri 03:00 - 10:00 arası olduğu için gündüzleri boş olduğundan internette vakit geçirmeyi seven birisidir.İnternette yazmayı sever herhangi bir amaçla kadınlara sulanmak veya ticari amaçla yazmıyordur  hiçbir şekilde ilgilenmiyordur.

Anlamıyorum o kadar çok kişi varken o kadar alıntı yapanlar varken neden ben? Tek farkım takipçi sayımın fazla olması bu takipçi sayımın fazla olması onları fena halde kıskandırıyor adam ben ondan güzel yazıyorum benim neden o kadar takipçi sayım yok diyip beni kötülemeye başlıyor, başlıyor ki gökhan beterin takipçi sayısı düşsün. Bu şerefsizlerin tek amacı hesabımı kapatıp gitmem ama yok gitmiyorum arkadaş ne yaparsanız yapın kapatmıyorum amk =) Bu küfür edenler hakaret edenlerle mahkemede hesaplaşacağım!

Her kötülüğün bedeli vardır gün gelir o bedeli kat kat ödersin ona göre yaptığın ve yapacağın kötülüğün sonunu düşünerek kötülüğünü yap yada sonucuna katlanır.

1 yorum: